SMT2 Sintetinis antros kartos metalo kondicionierius (1000 ml), SMT2528 JAV

KODAS: SMT2528

63.22 

Prekyboje yra
     Skirtas trinties ir susidėvėjimo intensyvumui mažinti, taip pat išvengti įbrėžimų sąsajose ir mechanizmuose, kurių bent vienoje iš besiliečiančiųjų detalių yra geležies. Gaminio efektyvumą didina didesnis slėgis, temperatūra, greitis, tepalų deficitas. Didina galią, variklio dinamiškumą, jį lengviau užvesti šaltą dieną, pratęsiamas jo tarnavimo laikas. Mažėja remonto išlaidos, degalų ir alyvos sunaudojimas. Jis netoksiškas, jo sudėtyje nėra naftos perdirbimo produktų, aplinkai nekenkia, biologiškai skaidomas. Galima naudoti su visais tepalais ir specialiaisiais skysčiais, nekeičia jų savybių. Naudojant SMT2 vidutinės klasės automobiliuose, kuriuose naudojama standartinė alyva, užtikrinamas toks pat variklio ir transmisijos patikimumo laipsnis, kokiu pasižymi ekstra klasės automobiliai, kuriems naudojamos labai brangios, elitinės alyvos. SMT2 poveikio trukmė viršija vidutinį variklių alyvos darbo pamainos periodą, t.y. SMT2 pasižymi atoveiksmio efektu. Bet norint sukurti trintį mažinantį „patikimumo rezervą“, rekomenduojama naudoti SMT2 kiekvieną kartą keičiant alyvą. SMT2 formulė patikimai saugo jį nuo termodestrukcijos, todėl SMT2 sėkmingai įdiegia savo savybes patobulintose, šilumos intensyvumo VDV tepimo sistemose. Naudojant SMT2 plastiniuose tepaluose, skirtuose ratų guoliams ir pastovaus kampinio greičio šarnyruose, kelis kartus pratęsiamas jų tarnavimo laikas.

 

DALIJAMĖS PATIRTIMI!

 

        Ruošdamiesi kažką pirkti, paprastai teiraujamės draugų ir pažįstamų: na kaip, verta įsigyti ar ne? Pasidalinkite patirtimi... Todėl mes ir nusprendėme pradėti tokią rubriką.
Šiandien savo patirtimi dalijasi A. P. Muravjov , turintis 18 metų vairuotojo stažą.
        Pirmą kartą Aleksand Petrovič panaudojo metalo kondicionierių 1998 metais. Tada jis įsigijo VAZ-21099 ir, pasibaigus garantiniam laikotarpiui, įpylė į variklį ir transmisiją metalo kondicionieriaus ER. Variklis iš karto pradėjo veikti „minkščiau“ ir lygiau. Alyvos praktiškai nepapildė – matuoklėje ji visada siekė žymą „maksimum“, net keista buvo! ER pylė kas 20 000 km ridos, keisdamas tepalus. Jo mašiną prižiūrėjo vienas ir tas pats meistras. Pasiekus 110 000 km ridą, meistras patarė ruoštis keisti tepalo riebokšlius, nes paprastai jie ilgiau nebenaudojami. Tačiau lemiama riba buvo įveikta, o būtinybės keisti taip ir neatsirado. Šiokia tokia, bet ekonomija! Bet įdomiausia buvo vėliau. Kai ridos skaitiklis rodė 180 000 km, A.P. Muravjov nutarė atsisveikinti su savo senu keturračiu draugu. Atsirado ir pirkėjai. Visi vaikščiojo aplink mašiną, caksėjo liežuviais, norėjo numušti kainą. Užvedė variklį, pradėjo klausytis jo garso. O šis ne gaudžia, o „kužda“! Nagi nagi, sako, sėskis už vairo ir „pagazuok“ kaip reikiant!  „Pagazavo“. Jie puolė prie išmetimo vamzdžio, o ten nė debesėlio dūmų!Kas per dalykai, – nustebo pirkėjai, visi paprastai odometrą pasuka, o tu lyg būtum atgal atsukęs!? Negali VAZ-21099, nuvažiavusio beveik du šimtus tūkstančių kilometrų, variklis taip dirbti... Galiausiai pardavė mašiną savo draugui. Ir pinigus nemažus gavo, o ir širdis rami – mašina tikrai geros būklės. Tas pažįstamas, kuris įsigijo mašiną, į Rostovą prie Dono nuvažiavo. Neseniai skambino – viskas tvarkinga, mašina patenkintas, ypač džiugina degalų sunaudojimas. O neseniai Aleksandr Petrovič įsigijo naują automobilį. Ir pirmiausia metalo kondicionieriaus įpylė, dabar SMT2!
 
Jurij Malačev „Aš priverstas naudoti automobilį, esant jo galimybių ribai. Išgyventi nelengvomis sąlygomis mano „geležiniam draugui“ padeda sintetinis metalo kondicionierius SMT2. Pastaraisiais metais išmėginau daugybę preparatų, kurių sudėtyje yra SMT2, ir esu labai patenkintas rezultatais.“
Denis Alioškin „Aš daug girdėjau apie kondicionierių SMT2 ir automobilių kosmetiką Hi-Gear. Tačiau „artimiau“ su šiais preparatais susipažinau palyginti neseniai (pardavėjo patarimu). Pažintis pasirodė sėkminga. SMT2 padėjo mano automobiliui išspręsti padidėjusio degalų sunaudojimo problemą ir sunkumus paleisti automobilį esant šaltam orui. Labai patenkintas rezultatais.“
Michail Djačkov „Jau beveik 2 metus naudoju metalo kondicionierių SMT2 ir automobilių chemiją, kurios sudėtyje jo yra. Mano „Renault“ ir aš esam labai patenkinti šių preparatų poveikiu.“

 

EKONOMINIS EFEKTAS
naudojant SMT2 vidutinės klasės lengvajame automobilyje (rida per 200 000 km)

 

     Sunaudojant 10 l/100 km degalų, bendras jo sunaudojimas (200 000 km/100 km) x 10 l = 20 000 l.Naudojant SMT2 varikliuose ir transmisijose, vidutiniškai sutaupoma iki 9% degalų, t. y. 1800 litrų. Jei vidutinė degalų kaina yra 4,50 Lt, ekonomija sudaro 1800 l ×4,50 Lt = 8100 Lt.Naudojant SMT2, sutaupoma 0,05 ml tepalų kiekvienam ridos kilometrui, o vidutiniškai sutaupoma (0,00005 l/km x 200 000 km) = 10 litrų. Jei vidutinė tepalų kaina yra 16 Lt, išlaidos sumažėja 10 l x 16 Lt = 160 Lt. Nuolat naudojant SMT2 metalo kondicionierių varikliuose ir transmisijoje bei mažėjant detalių nusidėvėjimui ir trinties efektyvumui, variklio kapitalinis remontas bus atliekamas tik nuvažiavus daugiau negu 200 000 km, o išlaidos remontui sumažės iki 2100 Lt. 200 000 km ridos varikliui ir transmisijai bus sunaudota 2650 ml SMT2 metalo kondicionieriaus, kurio kaina 0,32 Lt/1 ml. Tai sudarys 0,32 Lt × 2650 ml = 848 Lt.
Taigi naudojant metalo kondicionierių SMT2 200 000 km ridos, ekonominio efekto piniginė išraiška būtų tokia:
8100+160+2100-848 = 9512 Lt (2755 eurų).

 

SMT2 NAUDOJIMO SRITIS:

 

Įvairaus tipo ir paskirties vidaus degimo varikliai, visi transporto priemonių mechaninių ir automatinių transmisijų agregatai ir elementai; aviacijos, geležinkelių, jūrų ir vandens transporto priemonės; metalo apdirbimo (ir SPV staklės) ir spausdinimo, tekstilės, maisto pramonės įrenginiai; kompresoriai ir siurbliai; kondicionavimo ir vėdinimo sistemos; pramonės ir žemės ūkio įrenginiai; šaunamieji ginklai; mechanizmų apdirbimas ir konservavimas prieš surinkimą.

 

REKOMENDUOJAMA SMT2 KONCENTRACIJA:

 

  1. Benzininių ir dyzelinių variklių tepimo sistema: 60 ml SMT2 1 litrui variklinės alyvos (6%), apdorojant pirmą kartą, ir 30 ml SMT2 1 litrui alyvos (3%), apdorojant kitus kartus, nepriklausomai nuo alyvos tipo.
  2. Mechaninė PPD, paskirstymo dėžė, pagrindinė pavara, borto reduktorius ir kt.: 50 ml SMT2 1 litrui alyvos (5%). APPD: 15 ml SMT2 1 litrui skysčių (1,5%). Nerekomenduojama naudoti padidintos trinties diferencialams!
  3. Dvitakčių benzininių variklių su skriejikų kamerų prapūtimu: 30 ml SMT2 1 l alyvos (3%), kuris pilamas į degalus.
  4. Guolių mazgai: 30 ml SMT2 1 kg plastinio tepalo (3%).
  5. Benzinas ir dyzelinis kuras: 20 ml SMT2 100 l degalų (0,02%).

 

AUTOMOBILIŲ SPORTO PATIKRINTA

"AGA-Racing" komandos pergalės - geriausias SMT2 pergalės prieš trintį ir nusidėvėjimą patvirtinimas!

Komandos automobilius ruošė geriausi specialistai, naudodami pačias moderniausias technologijas, tokias kaip metalo kondicionierius SMT2. Pagrindinė metalo kondicionieriaus SMT2 paskirtis - padidinti automobilio patikimumą ir tarnavimo laiką. Tai be kompromisų įrodė "AGA-Racing" komanda lenktynių trasose. Automobilių ralis - puikus poligonas SMT2 galimybėms išbandyti ir demonstruoti. Štai būdingas pavyzdys. Ralyje "Ladoga-2005" įvyko apmaudus vieno komandos automobilio gedimas - buvo pramuštas tarpiklis tarp variklio galvutės ir cilindrų bloko. Į alyvą pradėjo tekėti aušinimo skystis. Temperatūros daviklis rodė virš normos, iš išmetamojo vamzdžio virto tirštų baltų dūmų šleifas. Aušinimo sistemoje liko mažai aušinimo skysčio, o karteryje iš esmės jau nebuvo tepalo. Nepaisydamas to, ekipažas įveikė du specialius ruožus, kuriuose greitis kartais siekė 200 km/h! Sintetinis metalo kondicionierius SMT2, įpiltas į variklių alyvą, užtikrino labai forsuoto šešiolikos vožtuvų 180 AJ variklio su keturių droselių įsiurbimu apsaugą ralio mašinos ekstremalių apkrovų sąlygomis.Į alyvą pradėjo tekėti aušinimo skystis. Temperatūros daviklis rodė virš normos, iš išmetamojo vamzdžio virto tirštų baltų dūmų šleifas. Aušinimo sistemoje liko mažai aušinimo skysčio, o karteryje iš esmės jau nebuvo tepalo. Nepaisydamas to, ekipažas įveikė du specialius ruožus, kuriuose greitis kartais siekė 200 km/h! Sintetinis metalo kondicionierius SMT2, įpiltas į variklių alyvą, užtikrino labai forsuoto šešiolikos vožtuvų 180 AJ variklio su keturių droselių įsiurbimu apsaugą ralio mašinos ekstremalių apkrovų sąlygomis.

 

TOBULAS GINKLAS PRIEŠ TRINTĮ IR NUSIDĖVĖJIMĄ

 

  Trintis ir nusidėvėjimas – amžini bet kurio mechanizmo priešai. Žinoma, galima numoti ranka – yra trintis, yra nusidėvėjimas, na ir gerai! Bet galima varikliui padėti „lengviau įkvėpti“, padovanoti jam porą trejetą arklio jėgų, apdrausti nuo įdrėskimų ir pleišėjimo bet kokiomis aplinkybėmis, bet kokiais tepalais ir netgi ...jei jų išvis nėra.
   Kad būtų galima įveikti trintį ir nusidėvėjimą, reikia visai nedaug: sustiprinti paprastai nepakankamas ir visiškai prarastas variklių alyvos, kuri įpilta į automobilio variklio tepimo sistemą, tepimo ir apsaugines savybes. Kodėl jos nepakankamos ar prarastos – tai jau kitas klausimas, bet tai, kad klausimas teisingas, specialistams nekelia jokių abejonių. Neįtikėtina, bet faktas: funkcinių priedų, kurie daro bazinę alyvą varikline, sąraše antifrikcinių (būtent mažinančių trintį) priedų dažniausiai nėra!

 

Trintis trinčiai nelygi...

 

O ar būtina išvis kovoti su trintimi? Kad suprastume, su kuo ir kaip reikia kovoti, reikia įsivaizduoti, kokiomis sąlygomis veikia pagrindiniai automobilio besitrinantys mechanizmai ir jungtys. Pavyzdžiui: stūmoklio žiedas-stūmoklis-ribinė, mišri trintis; stūmoklio žiedas-cilindras-ribinė ir mišri (iki 70%), hidrodinaminė (iki 30%); stūmoklis-cilindras-hidrodinaminė (iki 60%); mišri ir ribinė (iki 40 %); automobilio transmisija ribinė, mišri ir t. t. Kol trinties režimas hidrodinaminis arba mišrus, variklių alyva vienaip ar kitaip sprendžia detalių apsaugos problemas. Bet kai tik atsiranda ribinė trintis (o ji būtinai atsiranda!), reikalinga pagalba. Vadinasi, kovai su trintimi ir nusidėvėjimu reikalingas pasirinktinai veikiantis „gudrus“ produktas.

 

Gudrus nematomasis

 

Tokie „gudrūs“ produktai yra metalo kondicionieriai ir iš dalies antros kartos sintetinis metalo kondicionierius SMT2. Pagal tribologines savybes jie stipresni už savo „bendraklasius“, o pagal atsparumą terminiam ir mechaniniam poveikiui, būdingam vidaus degimo variklio darbo sąlygoms, kol kas neturi konkurentų – vis dėlto 100% sintetika!Metalo kondicionieriaus SMT2 aktyvusis komponentas chemiškai susijęs ir neveikia tol, kol temperatūra ir slėgis tepamų detalių kontakto zonoje nepasiekia tam tikro kritinio lygio. Taip įgyvendinamas žinomas principas „nepakenk“! Kol nereikalingas – nelįsk, nekliudyk alyvai susidoroti su savo užduotimi. Tačiau kai pasiekiamas šis lygis ir kenkiama alyvai, įsijungia SMT2 now-how komponentas TPF (Temperature, Pressure, Friction), kuris ir užtikrina kompleksinį trinties, nusidėvėjimo ir įdrėskimų galimybės sumažinimą, esant ribiniam detalių veikimo režimui.

 

Rytojus išaušta šiandien...

 

Dažnai sintetinį metalo kondicionierių SMT2 vadina „svečiu iš ateities“ – jis tiesiog pakeičia įprastą besitrinančių paviršių sąlyčio vaizdą. Tokį „realybės pakeitimą“ akivaizdžiai parodo bandymų pagal standartą ASTM-D-2782-88 rezultatai. Nuotraukose parodytos standartinių pavyzdžių (plieno ritinėlis) nusidėvėjimo dėmės po bandymų didelio efektyvumo alyvos SAE 10W-40 API SJ/CF terpėje. „Sausame radikale“ panaudojus SMT2, buvo padidinta specifinė apkrova (slėgis) trinties zonoje nuo 359 iki 19 831 kgs/cm2 (55 kartus!), tuo pat metu sumažinant nusidėvėjimo dėmės plotą nuo 18 mm2 iki 1,5 mm2 (12 kartų!).

 

Ir čia sumaniam automobilistui kyla klausimas – kodėl gi sintetinio metalo kondicionieriaus SMT2 neįtraukia į variklinių ir transmisinių alyvų sudėtį pramoniniu mastu? Atsakymas paprastas. Pirma, tai dėl prestižo: nė viena prekinių alyvų įmonė gamintoja neprisipažins, kad SMT2 padės daug kartų viršyti jų produkcijos antifrikcinius ir prieš nusidėvėjimą rodiklius. Antra, finansinė sudedamoji esant didžiulei „alyvos gamintojų“ gamybos apimčiai, bet koks pabranginimas atsiliepia „kapeikai“. Ir dėl ko išlaidauti, kad Jūsų automobilis mažiau „rytų“ alyvos, mažiau degintų benzino..., t. y., kad sumažintų savo pelną? Nebūkime naivūs: „skęstančiųjų gelbėjimas pačių skęstančiųjų reikalas“. Juo labiau kad dabar pergalei prieš trintį ir nusidėvėjimą yra tobulas ginklas – SMT2!

 

Šiandien būtent SMT2 gali užtikrinti didžiausią efektą, esant labai dideliam naudojimo diapazonui ir minimaliam sąnaudų lygiui.

 

RINKITĖS!

alyva be SMT2
7mm

                                                                                                 alyva su SMT2
2mm

None
Sign in to enter tags
Siunčiami duomenys...